Gratis levering i hele verden
Vi ønsker at yde den bedste service for vores kunder, og derfor leverer vi gratis til alle lande i hele verden.

Priser
Alle priser på www.janekoenig.dk ved levering i Danmark, er gældende udsalgspriser inkl. 25% dansk moms og angives i danske kroner (DKK).

Betaling
Vi accepterer betaling med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, Visa, Mastercard, Mastercard Debit og JCB. Alle kortbetalinger foregår gennem enten Altapay eller Epay´s krypterede SSL betalingssystem, for sikker og fortrolig betaling.

Vi trækker først pengene på dit kort, når din ordre er pakket og afsendt.

Brug af vores hjemmeside og eventuelle køb, der er fortaget af dig, skal accepteres med de betingelser, der er underlagt med lovgivningen i Danmark.

Bekræftelse
Når du bestiller et smykke på vores hjemmeside, vil du kort efter modtage en bekræftelsesmail. Når vi begynder at behandle din ordre, vil du herefter modtage en ny mail, hvor du vil kunne se din pakkes tracking nummer.

Forsikret pakke
Alle vores pakker bliver sendt med forsikring. Det vil sige, at vi har mulighed for at spore pakken, indtil den er leveret til ankomststedet.
Hvis pakken er sendt til en dansk adresse, kan du tracke din pakke på Brings hjemmeside: http://tracking.bring.dk

Er din pakke sendt til en adresse udenfor Danmark, kan du tracke din pakke
via et af nedenstående links, alt efter trackingnummeret:

UPS (Starter med 1Z)
https://www.ups.com/

BRING:
http://tracking.bring.com

Alle vores pakker bliver sendt gratis uden omdeling, eller med omdeling mod et gebyr. Når fragtfirmaet leverer pakken personligt, er det vigtigt at undersøge pakkens stand ved modtagelse. Mistænker du at pakken er blevet brudt op, eller på anden måde beskadiget, skal du nægte modtagelse. 

Leveringstid
Vi afsender indenfor 1-5 hverdage, efter at bestillingen er behandlet.
Er du i tvivl om hvorvidt smykket du har bestilt kan nå at være fremme til en bestemt dato, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Levering i julen 
Da der bliver sendt ekstra mange pakker over julen, kan det ske, at din pakke vil blive leveret til et andet sted end der er blevet ønsket. Dette er hvis du har valgt et sted, som i forvejen har for mange pakker, altså er fyldt op. I så fald vil din pakke i stedet blive leveret til det nærmeste sted, hvor der stadig er ledig plads. Hvis dette hænder, vil du få direkte besked fra leveringsfirmaet Bring om, at der er blevet skiftet leveringssted.

Har du ikke modtaget din pakke
Hvis du ikke har modtaget din pakke 7 hverdage efter du har modtaget vores bekræftelsesmail, skal du kontakte vores kundeservice. De kan spore hvor pakken er og i visse tilfælde efterlyse pakken. Skriv en e-mail til service@janekoenig.dk eller ring til os på (+45) 3315 8687 - tast 2.

Bytte- og fortrydelsesret
På www.janekoenig.dk har du 30 dages fuld returret fra den dag, du modtager varen. 

Ønsker du at ombytte eller returnere dit køb, skal dette ske senest 30 dage efter leveringsdatoen. Du kan returnere varen i vores butik på Gothersgade 54 i København K, hvor du blot skal medbringe din faktura, som du modtog ved køb af smykket. Ønsker du at sende varen, er dette også en mulighed. Husk blot at vedlægge den returseddel, som du modtog ved købet, og sende pakken til følgende adresse:

Jane Kønig A/S
Gothersgade 54
1123 København K
Danmark

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne, medmindre at du har fået leveret et forkert smykke, eller hvis det drejer sig om en reklamation. I dette tilfælde skal du ALTID kontakte os inden du sender smykket tilbage.
Udgiften til dette forventes højst at beløbe sig til 100 DKK. 

Smykker købt hos en forhandler, kan kun byttes og returneres hos denne. 

Refusion
Hvis pengene ønskes retur, tilbagebetales pengene på det samme kreditkort, som er blevet brugt til købet indenfor 7 dage. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller vi har fået fremlagt dokumentation for at varerne er returneret, alt efter hvad der er tidligst.
Vi anbefaler, at du sender det som en pakke, med et tracking nummer, samt forsikring.
Udover dette, SKAL smykket sendes retur i den originale smykkeæske, som blev modtaget ved køb af smykket.

Reklamation
Når du handler på www.janekoenig.dk har du naturligvis 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at hvis du konstaterer en mangel eller en fejl ved din vare indenfor to år efter, at du fik varen leveret, har du som forbruger ret til reparation af fejlen eller ombytning af varen til en ny tilsvarende vare, hvis varen ikke kan repareres.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Du skal selv afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varerne. Vi anbefaler, at du sender dine varer retur på en måde, hvor du får en kvittering for, vi har modtaget din returpakke. Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Du kan også aflevere dine varer i vores butik personligt.

Klager
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på service@janekoenig.dk. I tilfælde af at det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

Du handler med
Jane Kønig A/S
Gothersgade 54
1123 København K
Danmark

CVR. 37 69 40 37
Tlf. +45 33 15 86 87
Email: info@janekoenig.dk

Senest opdateret  29. september 2016

previous next